Bogholder i Horsens

Har du svært ved at overskue virksomhedens bogføring? Så kan løsningen være en ekstern bogholder for dig og din virksomhed. Dermed letter du virksomhedens arbejdsbyrde og frigiver mere tid og flere ressourcer til andre vigtige opgaver.

Søger du og din virksomhed en hjælpende hånd til bogføring i Horsens, kan vi hos bogfoering.dk assistere eller overtage alt bogholderi, så din virksomhed kan flytte fokus mod andre prioriterede arbejdsopgaver.

Har du brug for bogholder i Horsens, så kontakt os på 42 14 81 52 , eller udfyld formularen herunder. Så kontakter vi dig og aftaler nærmer om, hvad din nye bogholder skal gøre for dig.

Vi imødekommer erhvervslivets vækst i Horsens

 

Som en af de største byer i Jylland og med sin logistiske beliggenhed, er Horsens et attraktivt område for virksomheder at slå sig ned i. Det har bl.a. resulteret i, at Horsens har oplevet stor vækst på det private arbejdsmarked de seneste år. Så man kan roligt sige, at der er i gang i hjulene, og for nogle virksomheder måske så meget, at der er brug for hjælp til det økonomiske regnskab.

Vi skræddersyr vores bogføring i Horsens efter dine behov

 

Ingen virksomheder er ens, hvorfor det kan være meget forskelligt, hvilke dele af økonomien virksomheder har brug for hjælp til. Når du tager kontakt til os hos bogfoering.dk, hjælper vi dig gerne med at finde ud af, hvad dine behov er, og hvordan vi bedst muligt imødekommer dem. Vi skræddersyr nemlig altid vores bogholder i Horsens efter virksomhedernes ønsker.

Som et freelance bogholderi kan vores freelance bogholdere hjælpe med rådgivning, optimering, digitalisering eller outsourcing, hvor vi overtager alt regnskab som eksterne bogholdere. 

 

Lyder det interessant?

 

Har du overvejet at få digitaliseret dit bogholderi?

 

Bøvler din virksomhed med stakkevis af bilag, og har du svært ved at finde hoved og hale i kvitteringer, fakturaer og andre papirer?

Så kan løsningen for dig og din virksomhed være at digitalisere jeres bogføring. 

Hvis du vælger vores digitale løsning, går vi ind og automatiserer din bogføring således, at du og dine medarbejdere slipper for kedelig og langsommeligt papirarbejde. Vi letter arbejdsprocessen ved bl.a. at gøre det muligt for dig og dine medarbejde at:

  • Tage billeder af kvitteringer og fakturaer med en mobilapp
  • Godkende bilag via en app
  • Få videresendt elektroniske fakturaer manuelt eller automatisk til en direkte mailadresse til dit regnskab
  • Få et MasterCard, som påminder dig om at tage billeder af dine kvitteringer

Fordele ved et digitalt og automatiseret bogholderi

 

Der er mange fordele ved at gå fra manuelt til digital bogføring. For mange virksomhederne er den vigtigste fordel dog, at de sparer en masse tid og arbejdsressourcer. Du slipper altså for tidskrævende og kedeligt dobbeltarbejde og kan lægge dine i kræfter i andre opgaver.

Derudover får du et meget bedre overblik over regnskabet og kan følge med i forskellige målepunkter, som viser, hvor godt virksomheden klarer sig. Du har ligeledes mulighed for at tjekke, hvordan det går din virksomhed i forhold til at andre virksomheder, da det digitale system går ind og foretager sammenligninger baseret på regnskabstal og andre økonomiske oplysninger og vurderinger.

En anden vigtig fordel er, at du ikke skal være bange for, at betalinger går bort eller bliver glemt i støvede arkiver. Med en digital platform kan du være i fuld kontrol med alle dine betalinger. Når der er et bilag, som skal godkendes, får du besked via en app på mobilen, og dermed har du hele tiden styr på, hvilke udgifter og indtægter, der går gennem systemet.

Lej en bogholder

Selvom vi gerne overtager al bogføring inden for din virksomhed, så er det ikke sikkert, at det er der, dit behov ligger. Måske er din virksomhed ikke stor nok til at ansætte en fuldtids bogholder, eller måske har du blot behov for hjælp til dele af regnskabet. Når du lejer en freelance bogholder, har du mulighed for at afstemme dine forventninger og i fællesskab finder vi ud af, hvordan I bedst kan hjælpe dig og din virksomhed.

Du kan fx få hjælp til følgende poster:

  • Varetagelse af alle bilag
  • Holde styr på alle jeres fakturaer
  • Få betalt regningerne til tiden
  • Færdiggøre lønsedler og udbetale løn
  • Indberetning af moms
  • Afslutning af årsregnskab

Og mange, mange andre ting. Du styrer, hvilke opgaver, det er, som skal varetages og har dermed mulighed for at optimere din bogføring i Horsens på bedste måde.

Find en bogholder i Horsens

 

Det virker måske uden betydning, at din bogføring skal ske i Horsens, hvis din virksomhed vælger at digitalisere bogholderiet. Men selvom mange møder kan foretages via telefon, mail eller Skype, så kan det nogle gange være nødvendigt med et personligt møde, hvorfor valg af et bogholderi, der udfører bogføring i Horsens, er yderst praktisk.

At vælge en freelance bogholder nær din virksomhed, og som kan varetage din bogføring i Horsens, sparer jer fx begge for en del køretid. Hos bogfoering.dk tilbyder vi nemlig også at vores bogholdere kommer ud til dig.

Nu må du være overbevist?