Er du træt af at skulle holde styr på papirkvitteringer og andre løse bilag. Eller synes du der bruges alt for meget tid på, at bogføre i jeres regnskabsprogram? Eller drømmer du om at få bedre overblik over, hvad regnskabstallene betyder? Så lad Bogfoering.dk digitalisere og automatisere jeres bogholderi. Så slipper du for, at stå med et papirbilag igen, og får et meget bedre overblik over økonomien i din virksomhed.
For de fleste nystartede virksomheder er regnskabet et nødvendigt onde, der primært bliver ført for at kunne afregne moms og Skat til tiden. Især bilagene er et tilbagevendende irritationsmoment, specielt hvis regnskabet ikke bliver opdateret regelmæssigt.
Senere bliver der råd til, at ansætte en bogholder på hel- eller deltid. Det fjerner dog ikke alle problemerne med, at holde styr på papirbilag, eller stressen omkring momsafregninger og årsregnskab. Samtidig giver det heller ikke ejerne et bedre overblik over, hvad regnskabstallene reelt fortæller om firmaets økonomiske tilstand.
Men tænk nu, hvis der fandtes en nemmere løsning, der for altid fjernede udfordringerne med bilag, betød at du aldrig skulle huske på, at overholde afregnings- og betalingsfrister til det offentlige, og som samtidig gav dig et meget bedre overblik over, hvordan dit firma rent faktisk klarer sig her og nu?
Det er her Bogfoering.dk’s automatiske digitaliserede bogholderi kommer ind i billedet.
Med Bogfoering.dk’s automatiske digitaliserede bogholderi tager vi fuldstændigt over på firmaets bogføring og digitaliserer og automatiserer alle arbejdsgange.
Det betyder først og fremmest, at du kan vinke farvel til alle dine papirbilag. I stedet for at skulle rende og gemme papirkvitteringer, papirfakturaer og huske at udskrive modtagne PDF- og andre elektroniske fakturaer og kvitteringer, tager du bare et billede af kvitteringer og fakturaer på papir med en app på din mobiltelefon. Samtidig videresendes alle elektroniske fakturaer enten manuelt eller automatisk til en direkte mailadresse til dit regnskab.
Du kan tilmed få tilknyttet et særligt MasterCard, der automatisk minder dig om, at du skal tage et billede af kvitteringen, når du handler i f.eks. en døgnkiosk, en dagligvarebutik eller et andet sted, hvor du får en udskrevet papirkvittering fra kassen som bilag.
Det fungerer via en særlig app, der alarmerer og giver dig en påmindelse om at tage et billede af kvitteringen, hver gang du bruger dit MasterCard. Så glemmer du aldrig at få ”kvitteringen med” igen.
Samtidig er du I total kontrol med alle betalinger.
For godkendelsen af alle bilag foregår også via en app på din eller dine medarbejderes telefon.
Når der er et bilag, som kræver din godkendelse, får du eller den ansvarlige medarbejder besked på mobilen. Derfra kan den enkelte regning eller det enkelte bilag så godkendes, inden det bliver bogført og sat til betaling.
Det sparer dig for masser af tid.
Har du brug for automatisering af dit bogholderi, så kontakt os på 86 41 21 00, eller udfyld formularen herunder.
I forbindelse med indførelsen af det automatiserede digitale bogholderi, går Bogfoering.dk ind og analyserer alle arbejdsprocesser og papirgange i virksomheden. De steder, hvor det er muligt, digitaliserer og automatiserer vi arbejdsgangene, så du eller dine medarbejdere slipper for irriterende dobbeltarbejde. Som f.eks. at sidde og bogføre salgene i jeres webshop manuelt i jeres bogføringsprogram.
Vi sørger også for, at alle leverandører og andre samarbejdspartnere får en direkte mailadresse til jeres bogholderi, de kan sende fakturaer til eller gør det muligt, at modtage fakturaen i samme elektroniske format, som offentlige myndigheder anvender.
Det hele sparer jer for en masse tid og nedsætter det antal gange, som vi skal have fat i det enkelte bilag til et absolut minimum: Én gang! Det er noget, der kan mærkes på tidsforbruget til bogføringen.
Når du får indført det automatiserede digitale bogholderi, aftaler vi samtidig, hvor tit vi skal tjekke op på og opdatere dit bogholderi. For på trods af alle de automatiseringer og digitaliseringer vi indfører, skal der stadig et par menneskeøjne til at kontrollere, at alt er i orden, samt bogføre de eventuelle bilag, som ikke har kunnet automatiseres.
Hvilket interval som er det rigtige for din virksomhed, finder vi ud af sammen. Det kan også være, at der er brug for en hyppigere opdatering i periode, f.eks. hvis du i en periode har ekstra behov for at holde fokus på firmaets cashflow i forbindelse med udførelsen af større projekter eller investeringer.
Netop hyppigheden af bogføringen har også betydning for, hvor aktuel den letforståelige status er, som du kan få over dit firmas økonomi. I samarbejde med dig bygger vi et let overskueligt og nemt forståeligt dashboard, der giver dig en status på alle de KPI’er og andre målepunkter, du er interesseret I at følge med i.
Det giver dig et meget bedre indblik i, hvordan dit firma klarer sig rent økonomisk netop nu. Så du behøver ikke at skulle tolke en masse tørre regnskabstal eller behøver et separat Excel-regneark, du først skal fylde tal ind i, for at få overblik over din virksomhed.
Alting opdateres helt automatisk i takt med at bogføringen føres up-to-date. Det giver dig meget mere ro i maven og et meget bedre beslutningsgrundlag, når du skal træffe økonomiske beslutninger for din virksomhed.
Udfyld formularen og modtag et gratis og uforpligtende tilbud.
Samtidig får du mulighed for at få din egen controller og regnskabschef, der kan dobbelttjekke alle dine regnskabstal og formidle regnskabet, så det giver mening for dig. Samtidig kan de rådgive dig, hver gang du har brug for at træffe vigtige beslutninger, samt vejlede dig i skattetekniske og investeringsmæssige spørgsmål.
Dermed får du nøjagtigt de samme muligheder for kvalificeret rådgivning og sparring fra erfarne finans- og økonomifolk, som det ellers kun er de største firmaer inden for din branche, der har råd til. Det giver dig et forspring foran mange af dine konkurrenter og giver dig større tryghed omkring fremtiden for din virksomhed.
Med vores automatiserede digitale løsning får du også mulighed for at se, hvordan dit firma klarer sig i forhold til andre virksomheder af samme størrelse inden for samme branche. Sammenligningen foretages på baggrund af de regnskabstal og andre økonomiske oplysninger og vurderinger, som vi kan hente ud fra både offentlige instanser og nogle af branches mest moderne værktøjer.
Det giver dig en meget bedre indsigt i din egen branche og hvordan du står i den. Samtidig giver det dig mulighed for at holde øje med, hvordan det går konkurrenterne, og hvor stor eller lille trussel de udgør for dig.
I forbindelse med opstarten på det automatiserede digitale bogholderi sætter vi det hele op, så alle arbejdsgange kan foregå så automatisk som muligt. Derved er du sikker på, at alt kører som det skal, og at du ikke behøver gøre eller bekymre dig om noget.
Du kan tilmed beholde det regnskabsprogram, du allerede anvender i dag. Så kan du stadig følge med i regnskabet, hvis du har behov for det. Vi understøtter alt fra NAV Small Business og E-conomic til Dinero og Billy’s Billing med alle former for udvidelser og tilpasninger.
Med Bogfoering.dk’s automatiske digitale bogholderi kan du spare både en masse tid og måske ligefrem også ressourcer i dit firma. Alt sammen for små penge i forhold til den tid og de lønninger og forpligtelser, du sparer.
Du betaler kun en fast pris hver måned i forhold til mængden af bilag. Er der brug for tillægsydelser eller ekstra hyppige opdateringer af regnskabet, kan det tilkøbes som ekstrapakker.
Du kan også altid skifte pakke eller opsige din aftale.