Det er svært at give en fast pris på bogføring, uden at kende størrelsen af jeres bogholderi. For ikke to virksomheder er ens – og derfor er deres bogholderi det hellere ikke. Læs her, hvordan vi regner os frem til din faste månedlige pris, samt få nogle priseksempler baseret på de parametre, som vi beregner prisen på din bogføring.
Selv om Bogfoering.dk på mange måder minder om en tjeneste i skyen, har vi ikke en række abonnementer til en fast månedlig pris, du kan vælge imellem. I stedet skræddersyer vi prisen individuelt for hver enkelt virksomhed, som vi leverer bogføringsydelser til.
Den gode nyhed er, at det er billigere end du tror – og at du hverken behøver at skifte bogføringsprogram eller ændre nævneværdigt på jeres daglig rutiner i virksomheden.
Vil du have den største besparelse på dit bogholderi i forbindelse med, at du går over til bogfoering.dk, skal du vælge vores automatiserede digitale bogholderi.
Med digital bogføring slipper du for at bruge en masse tid på at holde styr på papirbilag. Samtidig får du et fantastisk værktøj, der giver dig overblik over firmaets økonomiske situation – og gør det meget lettere at godkende bilag for både dig og medarbejderne.
Det giver en masse tidsmæssige besparelser, der samlet set sparer dit firma og dets ansatte for mange timer i hverdagen. Så udover du spare tid i hverdagen, giver det også en meget mere effektiv hverdag.
Når vi beregner din pris, handler det især om, hvor mange bilag I har på årsplan. For selv om vi har digitaliseret alle bilagene, skal de stadig kontrolleres og behandles korrekt i regnskabet.
Det er der stadig kun mennesker, der kan finde ud af og derfor har vi en bogholder til, at sikre kvaliteten og sørge for, at systemerne ikke “løber løbsk”
Derudover kan firmaerne have forskellige behov, alt efter deres branche og størrelse. F.eks. har de lidt større firmaer – udover flere bilag – oftest også brug for en controller til afrapportering eller en CFO (regnskabschef), som ledelsen kan sparre med i forbindelse med strategiske beslutninger. De kan også give regnskabet et kritisk tjek og komme med nogle økonomiske eller strategiske anbefalinger på baggrund af det.
Prisen for et fuldt automatiseret, digitalt bogholderi starter helt nede fra 800 kroner for et lille firma med 200 bilag om året. Større firmaer med omkring 1000 bilag om året ligger i nærheden af 3.000 kroner pr. måned, mens vi ved store firmaet har overtaget hele bogholderiet for f.eks. 25.000 kroner om måneden.
Det sidste gjorde vi hos et firma, hvor bogholderen skulle gå på pension. Så i stedet for at finde og ansætte en ny bogholder, valgte de at digitalisere deres bogføring fuldstændig, og så lade os stå for den. Derved kunne de spare 15.000 kroner hver måned i løn til en medarbejder, samt få en meget mindre administrativ byrde for de andre medarbejdere.
Se de tre priseksempler her. De er alle baseret på rigtige kunder, som vi har i vores forretning i dag:
*Support omfatter konkrete spørgsmål om bogføringen, men ikke vurderinger af dit regnskab eller skattetekniske spørgsmål.
Vi du have den helt nøjagtige pris på, hvad det vil koste dig fast hver måned, at vi overtager dit bogholderi
– eller bogfører dine bilag på papir?
Så kontakt os ved hjælp af kontaktformularen herunder, send en mail til [email protected] eller ring på 42 14 81 52 .
Så finder vi en fast pris på din bogføring, der giver dig præcis det, du har brug for – meget billigere end du tror!
Ud over den faste månedlige pris tager vi et opstartsgebyr for at sætte alle de nødvendige tjenester, systemer og dit regnskabsprogram rigtigt op. Samtidig dækker opstartsgebyret også den nødvendige undervisning af alle virksomhedens medarbejdere.
Igen afhænger opstartsgebyret af størrelsen på jeres bogholderi. For jo større det er, jo mere komplekst er det oftest at sætte op.
De ovenstående priseksempler indeholder en lang række andre besparelser, som du næppe tænker over i hverdagen.
Udover en meget lettere hverdag for alle medarbejdere, inkluderer prisen også alle nødvendige licenser til de tjenester og programmer, der indgår i løsningen. Samtidig er alle bogholdertimer, afstemninger, og momsindberetninger inkluderet.
Endelig er det smarte dashboard, som giver overblik over virksomhedens nøgletal, samt den smarte app til at godkende og sætte alle indkomne fakturaer og andre bilag til betaling, inkluderet i den månedlige pris.
Alt sammen mange små og mellemstore beløb, der hurtigt løber op, hvis du skulle betale dem selv.
Hos Bogfoering.dk løser vi også traditionelle bogføring-opgaver. Her afleverer du dine bilag på papir eller sat ind i bilagsmapper. Derefter kører vi selve bogføringen i vores eget bogføringsprogram, og fremsender en afstemt balance sammen med din momsindberetning.
Altså behøver du hverken have et bogholderiprogram eller tænke på at sætte dig ind i det. Vi klarer det hele baseret på de fremsendte bilag og kontoudtogene fra din bank med videre.
Vi giver ikke en pris pr. bilag, da en virksomhed med 20 bilag pr. måned kan kræve mere arbejde end en med 100. Men kontakt os og vi skal sørge for du får et godt tilbud.
Lønadministration
Det koster kun 125 kr. pr. lønseddel, at få os til, at stå for lønnen.
Du kan læse mere om lønadministration her.
Ekstern bogholder
Det koster kun fra 500 kr. i timen, at benytte en af vores bogholdere, hvis ikke i vælger en pakkeløsning eller hvis i har spørgsmål og brug for en konkret vurdering i forbindelse med jeres bogføring.
Har du brug for en bogholder i en længere periode f.eks. i et barselsvikariat, pga. sygdom ol. kan vi også klare det og du er du vel kommen til at kontakte os.
Du kan læse mere om, at leje en bogholder her.
NAV bogholder
Det koster kun fra 650 kr. i timen, at benytte en af vores NAV bogholdere, hvis ikke i vælger en pakkeløsning eller hvis i har spørgsmål og brug for en konkret vurdering i forbindelse med jeres bogføring.
Har du brug for en bogholder i en længere periode f.eks. i et barselsvikariat, pga. sygdom ol. kan vi også klare det og du er du vel kommen til at kontakte os.
Du kan læse mere om, at NAV bogholdere her.
Ekstern Controller
Vores controllere indgår typisk i vores pakkeløsninger, men hvis du blot ønsker, at købe controller ydelserne, er prisen 900 kr. i timen.
Har du brug for en controller i en længere periode f.eks. i et barselsvikariat, pga. sygdom ol. er du vel kommen til at kontakte os og vi finder en fornuftig pris på perioden.
Du kan læse mere om eksterne controllere her.
Ekstern CFO/økonomichef
Ønsker du rådgivning og strategiske arbejde på højeste niveau, er det vores CFO/økonomichef du skal have fat i. Hvis ikke det er med i din pakkeløsning, er timeprisen 1.400 kr. i timen.
Har du brug for en Økonomichef/CFO i en længere periode f.eks. i et barselsvikariat, pga. sygdom ol. er du vel kommen til at kontakte os og vi finder en fornuftig pris på perioden.
Du kan læse mere om vores CFO/økonomichef ydelse her.
Optimering/digitalisering
Timeprisen ved optimering og digitalisering udover det, der er med i vores pakkeløsning eller, hvis vi kun skal se på optimering af dit bogholderi, ligger på 850 kr. i timen
Vi vil dog typisk komme med et fastpris tilbud så du ved, hvad optimerings-/digitaliseringspakken løber op i inden du siger endelig ja.
Optimering og digitalisering kræver typisk en god indledende snak, så tøv ikke med, at kontakte os. Det første møde er alligevel gratis :O)
Digitaliseringskonsulent – Senior
Timeprisen ved optimering og digitalisering udover det, der er med i vores pakkeløsning eller, hvis vi kun skal se på optimering af dit bogholderi, ligger på 1.350 kr. i timen
Vi vil dog typisk komme med et fastpris tilbud så du ved, hvad optimerings-/digitaliseringspakken løber op i inden du siger endelig ja.
Optimering og digitalisering kræver typisk en god indledende snak, så tøv ikke med, at kontakte os. Det første møde er alligevel gratis :O)